Miten OstosKortteli.fi toimii?

Miten OstosKortteli toimii.png

OstosKortteli.fi palvelusta löydät paikallisia hyviä tarjouksia.


Tue paikallisia yrityksiä ja katso parhaat tarjoukset sekä uutuudet OstosKortteli.fi palvelusta. Katso ilmoituksia ja mene sen jälkeen kivijalkaliikkeeseen tai palveluntarjoajan toimipisteeseen ostoksille. Löydät ilmoituksia pääkaupunkiseudulta, Hyvinkäältä, Riihimäeltä, Keravalta ja Järvenpäästä.
”Haluamme pelastaa kivijalkaliikkeet ja aidosti tukea paikallisia yrityksiä. Paljon valitetaan asioista, mutta mitään konkreettista ei tehdä asioiden eteen. No nyt tehdään, eikä meinata.” Täräyttää Pirjo Virkkunen alkuun.


Ostoskortteli.fi yhdistää paikalliset yritykset ja kuluttajat sivustolla, josta kuluttaja löytää kerralla oman kaupunkinsa tarjoukset ja uutuudet. Ja jossa yritysten on helppoa ja edullista mainostaa. ”Yritykset julkaisevat edullista kuukausimaksua vastaan ilmoituksia OstosKortteli.fi –sivustolla. Sivuston avulla kuluttajat löytävät helposti juuri oman kotikaupunkinsa tarjoukset ja uutuudet”, kertovat yrityksen perustajat Pirjo Virkkunen ja Antti Koskinen, joilla on yhteensä kertynyt yli 30 vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista. ​Virkkunen ja Koskinen ovat myös entisiä työtovereita. Idea yhteisen yrityksen perustamisesta syntyi jo vuosia sitten.


OstosKortteli.fin perustajista Antti Koskinen huomasi työskennellessään aiemmin kanta-asiakasmarkkinoinnin parissa kuinka malli, jossa jokaisesta myynnistä lähtee prosenttiosuus kanta-asiakasohjelmalle, on taloudellisesti haastava pk-yrityksille. Myöskään diilisivustojen hinnoittelu, jossa esim. kampaaja saattaa myydä kalenterinsa puolilleen tappiota tuottavia varauksia, ei tuntunut reilulta. Tältä pohjalta suunniteltiin kiinteään, edulliseen kuukausihintaan tarjottava palvelu, jossa asiakasyrityksellä on rajoittamaton mainostila.


Koskinen sanoo: "Me haluamme nähdä fyysisiä liikkeitä jatkossakin, minkä vuoksi halusimme luoda reilun pelin palvelun. Kiinteää kuukausihintaa vastaan yritys voi mainostaa niin paljon kuin haluaa. Me taas investoimme suuren osan kaikista tuloistamme brändimarkkinointiin, jotta kuluttajat löytävät palvelun. Kuluttajillehan tällainen palvelu on erinomainen, sillä sen avulla löytää hyvät tarjoukset ja uutuudet paikallisesti eikä niistä hyötyäkseen tarvitse kantaa mukana taas yhtä lisäkorttia. Kuluttaja on hyvä sellaisena kuin on."